Saturday, January 21, 2012

MAIN MASAK-MASAK

Petang semalam lepas amek mak kt office,mak ajak singgah kat pasar malam.Kedai pertama yang mak singgah,kedai sayur.Macam2 sayur mak beli.Sawi,kacang panjang,bendi,kangkung dan kacang botol.Sampai je kat rumah aku offer diri untuk masak sayur.Masa kat Muadzam aku selalu beli sayur kacang botol goreng cili padi kat kedai ibu,x pun kat kedai kak lin.Sebelum ni aku memang x makan sayur ni.Tapi sejak belajar kat Pahang,aku belajar2 makan kacang botol.Ok jer.X der la xsedap sangat.Nak2 bila masak ngan cili padi..lagi sedapppp.. :)



Aku terus masuk dapur dan start keje2 memasak.Rupenye bukannye susah pun nak masak sayur2.Sonang joooo..Terbersin2 gak lah orang lam umah bile aku masak.hahaha..Mak cakap aku terlebih guna cili padi.Alaa..lau xpedas bukan la goreng cili padi namanyakan.. :)

taraaaa...dah saip :)

No comments:

Post a Comment